usługi serwisowe


Serwis ACENTER to trzy jednostki organizacyjne:

Serwis techniczny i reklamacyjny Realizowany w siedzibie firmy w dni robocze 9-17 (w soboty nie pracuje). Zobacz też: - ELZAB -
Dział Wdrożeń świadczący Opiekę Eksploatacyjną Usługi dotyczące wdrożonych systemów informatycznych i zainstalowanego sprzętu IT realizowane wyłącznie
na podstawie zawartych stałych umów o współpracy. Zobacz też: - NAVIREO - oraz - INSERT -
Obsługa informatyczna aptek (KAMSOFT) i systemów autorskich (CEQUEL) Prowadzona tylko na podstawie stałych umów na obsługę. Zobacz też: - KAMSOFT - oraz - CEQUEL -

ZDALNA POMOC

Do udzielania zdalnej pomocy najczęściej używamy aplikacji Ammyy Admin. Jeśli nie widzisz na Pulpicie ikony: to pobierz aplikację https://ammyy.com UWAGA: Pobieranie działa tylko na przeglądarce Edge

1. SERWIS TECHNICZNY

naprawa wszelkiego rodzaju sprzętu komputerowego
  • wymiana pękniętych obudów w laptopach
  • naprawa lub wymiana zalanych klawiatur
  • naprawa uszkodzonych zawiasów w laptopach (tzw. tulejowanie)
  • diagnozowanie i naprawa drukarek laserowych (generalnie, nie naprawiamy drukarek atramentowych)
  • czyszczenie i przywracanie prawidłowego chłodzenia w komputerach
  • testowanie, naprawianie i poprawianie konfiguracji połączeń sieci komputerowej
usługi dotyczące oprogramowania
  • reinstalacja systemów operacyjnych (Windows)
  • przenoszenie danych
  • aktualizacje systemowe
  • dopasowywanie brakujacych lub niedziałających sterowników
  • odtwarzanie plików z uszkodzonych nośników
  • przywracanie dostepu do zablokowanych komputerów
serwis urządzeń fiskalnych --> ELZAB
  • przeglądy okresowe
  • fiskalizacje
  • odczyty pamięci fiskalnej po zapełnieniu modułu
  • tworzenie i przenoszenie listy towarów i usług
  • wymiana akumulatorów
  • naprawy uszkodzeń mechanicznych
  • konfiguracja połączeń z komputerami
  • archiwizacja danych
  • odtwarzanie i analiza danych z pamięci kas

2. DZIAŁ WDROŻEŃ - NAVIREO, INSERT

  • wdrożenia systemów ERP w małych i średnich przedsiębiorstwach
  • sprzedaż i uruchmienie oprogramowania dla małych i mikro firm
  • analiza i optymalizacja procesów logistycznych przed wdrożeniem nowych elementów oprogramowania
  • organizacja magazynów z użyciem dedykowanych rozwiązań programistycznych i specjalistycznego sprzętu
  • dostarczanie i projektowanie narzędzi do analiz, kontroli i zwiększania efektywności działania firmy
  • zdalny nadzór i optymalizacja działających systemów
  • uruchomienie procedur zabazpieczenia i archiwizacji danych oraz opracowywanie procedur awaryjnych

3. OBSŁUGA INFORMATYCZNA - KAMSOFT, CEQUEL

  • utrzymanie sprawności i ciągłości pracy systemów
  • zdalne monitorowanie stanu, sprawności i parametrów pracy systemów przy użyciu autorskich procedur nadzorujących
  • dostarczanie i instalacja sprzętu komputerowego, sieciowego i teleinformatycznego
  • integracje z zewnętrznymi systemami - księgowością, sklepami internetowymi, płatnościami elektroniczymi, itp.
  • instalacja systemu, wdrożenie i szkolenia użytkowników
  • konfiguracja i monitorowanie zdywersyfikowanych systemów archiwizacji
  • optymalizacja poziomu wydajności w stosunku do całościowego kosztu działania systemów